Followers

Friday, January 20, 2012

TBC 2o12


Assalamualaikum...
salam Jumaat...

cuti sekolah bersempena Tahun Baru Cina sudah tiba...
ada yang dapat cuti beberapa hari dan ada yang dpt cuti seminggu...
apapun, selamat bercuti ye.
Awal tahun ni cik abang pun dah tengok cuti sekolah kat takwim sekolahku...
senangla sikit dia nak susun perancangan cuti dia juga.
apapun kita masih berpegang pada " manusia hanya merancang, Allah yang menentukan".

bagi yang tak dapat cuti, moga bersabar..insyaallah akan datang ada rezeki cuti tu.




kawan2 tadi ada yg hantar mesej/telefon bagitau destinasi depa sempena cuti TBC, ada yang tanya kami nak ke mana...ku tumpang gembira dengan perancangan kawan2 nak ke sana sini...semoga lancar semuanya ye...


ok
wassalam


2 comments:

  1. i pun tak pi mana2. demam dan sakit tekak

    ReplyDelete
  2. nani:pae kt lgkawi nani.apa2 hal mesej ja/tipon pae ye.

    ReplyDelete

:) :D ;) B-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...