Followers

Sunday, September 20, 2015

selamat hari raya aidiladha 2015




Assalamualaikum

selamat sejahtera

Alhamdulillah dapat juga mengadap belog ni...dah mula cuti kan...hehe
cadang nak menaip minggu lepas tapi tertangguh jugak...

raya haji kali ni giliran belah bos...sebab hari raya aidilfitri belah kita...
tukar-tukar macam tu....masih ikut sistem giliran buat masa ni....hehe

baju raya haji masih ikut cara kami dulu-dulu....iaitu pakai balik baju aidilfitri tahun itu jugak...
sebab rasa tak jauh sangat jarak masa hari raya aidilfitri dengan raya haji...
sebab tu kalau lepas raya aidilfitri kita tak pakai baju raya tu untuk kerja atau kenduri sebab simpan untuk pakai raya haji...haa lepas raya haji tu bolehla pakai p kerja...
dah biasa buat sejak kahwin jadi ikut ja la.... syok jugak...sendiri syok hehe...
lagi satu anak2 mmg dibiar pakai baju kurung sepanjang hari...walaupun ada beli tshirt seluar, tapi hari raya memang anak2 kena pakai baju kurung...biar terbiasa....hehe

ok dikesempatan ini kita nak minta maaf kalau ada salah dan silap.  selamat menyambut hari raya haji...hari raya aidiladha...hari raya korban...


3 comments:

  1. Salam Aidiladha dari cik-puan-emy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Salam pjah
    Lamanya i xberblogging.
    Tak jenjalan kat tapak rumah org ni.
    Btw slmt hr ry aidilfitri. Aidiladha. Sekaligus la. Senang.

    Pjah,
    Sama ja ngn ani pun bt mcmtu la. Pakai smula bj raya posa ke ry haji. Ataupun pilih2 bj kerja yg elok skit n jrang pakai dibuat bj raya. Abis crita. Utk anak2 berbaju melayu yg sama raya posa jgk..jimat!!
    :-)

    ReplyDelete

:) :D ;) B-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...