Followers

Wednesday, November 23, 2011

November 2o11




Assalamualaikum.....

dah masuk bulan November dah...cepat betul masa berlalu...



rasanya masih belum terlambat untuk ku ucapkan selamat bercuti buat semua murid dan cikgu di seluruh Malaysia.  

dalam kepala ni dah macam2  aktiviti yang nak dirancang sepanjang cuti ni...
ala, bukan aktiviti melancong pun....aktiviti kat rumah, kerja2 rumah ja...
selain tu, nak hadiri kenduri kahwin kawan2 cik abang....
nak hadiri majlis harijadi anak kawan...
nak p pusat membeli belah....sebab nak cari hadiah harijadi beberapa orang tersayang yang jatuh pada bulan November ni....weeee.....

oklah....ucapan saye,
moga cuti kita dapat dipenuhi dengan aktiviti yang berfaedah dan menggembirakan hati....hehehe...
Tapi masih ada lagi guru yang perlu bertugas di sekolah untuk tugasan tertentu...dan ada yang masih dipanggil berkursus... jadi hargailah cikgu2 kita...sebab mereka sanggup berkorban cuti.

^^ oh...bulan 12 ni kebanyakan sekolah dan guru2 akan naik ke sekolah balik untuk mesyuarat....
berdebar2 pulak rasa sebab tak pasti kena mengajar sesi pagi atau petang...heeee


p/s - ku dah tukar sikit2 susunan kat blog ni...utk ruangan 'yang rajin singgah' tu, kalau ada sesiapa yg rajin singgah ke sini, tolongla bgtau ye, sbb saya taktau sapa lg yg singgah sini.saya takmau ada yg berkecil hati sbb tak letak blog anda kat ruangan tu.ku amat hargai org2 yg sudi singgah sini.tak komen selalu pun tak pa, jgn boikot blog ni sudala...p/s lagi, bagi yang tak berapa senang blog dia ada kat sini, tolong bgtau sbb saya takmau ada masalah dikemudian hari.terima kasih.



wassalam

3 comments:

  1. thanks nani...hehehe.baju ngandung apa tu nani..ai tak paham la...maaf tau.hehe

    ReplyDelete

:) :D ;) B-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...