Followers

Wednesday, January 7, 2015

penghujung cuti sekolah



Assalamualaikum...
salam sayang...



Tak lama lagi dah nak mula sesi persekolahan 2015 ...kalau ikut tu 5 Januari dah mula sekolah tapi cuti dilanjutkan akibat bencana banjir.  Jadi sesi persekolahan akan bermula pada 12 Januari 2015.  

Akhir2 bulan Disember 2014 ritu kita dah hadir ke mesyuarat guru dan mesyuarat2 lain...lepastu ada juga hadir untuk urusan lain...tadi pergi kemas2 kelas...masih memegang jawatan guru kelas tahun 3 ceria seperti tahun2 yang lepas...tadi basuh2 kelas, lap2 apa yang patut.  Minggu ni rasanya semua guru di sekolah kami kena hadir lagi untuk gotong royong membersihkan bilik guru.

Rasa cepat betul masa berlalu kan...kejap ja kan... tup tup dah nak naik kerja...ka kita sorang ja rasa mcm tu hehe...

tadi lepas cuci kelas kat sekolah naik jap bilik guru rehat2 dengan kawan2...lepastu kawan mintak hantar dia pergi bank atas urusan tertentu...abis urusan terus sesama pergi makan.  sempat pulak dia tanya apa azam kita tahun ni..hikhikhikkkkk.....hmmm azam kita macam2 lah...azam tahun lepas pun tak terlaksana sepenuhnya lagi hehe...tapi ada la jugak azam baru untuk tahun ni, kalau takdak nanti dah macam tak ada matlamat pulak dalam hidup...tak kisah lah azam sekecil mana sebesar mana pun...kita cuba usaha yang termampu untuk realisasikan matlamat tu...mintak Allah bagi petunjuk kat kita semua mana yang terbaik untuk kita...


ok ringkas ja setakat ini

wassalam




No comments:

Post a Comment

:) :D ;) B-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...