Followers

Tuesday, July 31, 2012

Fb lama





Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum...


pengumuman buat senarai rakan fb akaun lama dulu...
saya kini dah buka akaun fb tu...
cumanya terpaksa padam semua senarai rakan fb saya yg terdahulu...
saya khaskan fb tersebut utk kegunaan belajar saya...
itupun pensyarah yg minta semua pelajar ada fb utk segala maklumat dari beliau....
mungkin saya boleh ja biarkan semua senarai rakan fb yg ada dan bukan padam...
tapi saya segan, malu lah kottt kalau guna fb yg kongsi dgn suami tu utk komunikasi dgn kwan2 belajar....lagipun cukupla fb yg kongsi satu akaun dgn suami tu....
mcmla saya terlarat nak layan 2 akaun utk kawan2....sama ja kwn2 dlm tu....
jadinya cukup 1 akaun fb utk kwn2 iaitu yg kongsi dgn suami tu dan 1 akaun fb utk belajar punya...
ampun dan maaf pada yg telah dipadam....tak berniat nk buang kwn, buang saudara....

insyaallah bila berkesempatan saya akan jln blog kwn2....
takdan nak lawat semua sekali, sekali harung...

ok,
selamat berbuka puasa...
selamat menjalani ibadah puasa...



wassalam

2 comments:

  1. ala setakat delete kawan n sedara tak der nya sampai putus silaturrahim kan....so sape2 tak payah nak kecik ati yer tak peiah?:) ...

    ReplyDelete
  2. Kaklong: terima kasih kaklong......serba salah tp tpaksa sbb malu dan segan.....huhuhu....

    ReplyDelete

:) :D ;) B-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...