Followers

Wednesday, February 23, 2011

baju mengandung

alhamdulillah...
dah selamat menamatkan pantang baru-baru ini...skrang dh balik umah sendiri...oh home sweet home...

dah balik umah sndiri biasa la,kemas itu ini..dah sebulan lebih tinggal umah kan..hihi..

antara banda yg di kemas sudah semestinya baju2.dulu spnjang mengandung,baju2 yg tak muat aku asingkan&simpan dlm beg plastik.senang dh asingkan mcmtu.tak la buang masa nk pilih baju bila nk pakai kan..hehe....skrang dh bsalin kena buka balik bungkusan baju2 time slim dulu..eh,slim ka?haha...belum sepenuhnya slim okey!

baju2 mengandung dulu tu pulak aku bungkus elok2.sbnarnya nk bg pinjam pd seseorang...she is ONE of my bespren..wah gitu.hey pejah,ramai ka bespren hang?..hakhak..ekceli masa aku pegnenkan anak sulung dulu,dia yg bagi pinjam baju &blaus ngandung dia...kali ni dia pegnen anak ke2,aku pulak bg pinjam baju&blaus ngdung aku...saiz kami lebih kurang sama ja,tp dia lg kecik n comel dari aku..hehe

yg leganya dari ngdung anak sulung lg dah rajin beli baju ngandung tiap2 bulan,pastu beli lg masa ngdung anak ke2..pastu tempah baju kurung utk ngdung pun ada..wah bsemangat you.pastu my bespren ku itu bg pulak pinjam baju dia.kira byk gakla,takla boring sgt kan dok rotate baju yg sama bila p keja.thanks my pren...:)



ok lah,stop cni dulu..nnt sambung lg...

No comments:

Post a Comment

:) :D ;) B-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...